ADAKAH 'dia' PILIHAN TERBAIK

saat cinta bersemi,adakah kita bersedia..
adakah aku dpt menyelami cinta ini dgn baik..
aku pening,aku pening,aku keliru,aku keliru..


b'bagai soalan b'takhta di hati kecil ini..
mampukah aku menghadapi dugaan bila ku mencintai 'dia'..
adakah 'dia' akn sentiasa b'samaku..mencintaiku..
adakah aku merupakan cinta pertama dan t'akhir 'dia'..
adakah 'dia' merupakan impian idamanku..


saat itu aku mengelamun,berperang dengan perasaan..
mencari-cari jawapan dari diri 'dia' dan dunia nyata..
sesngghnya aku keliru,aku keliru untk memiliki 'dia'..
'dia' langsung tak cuba meyakiniku..
'dia' biar aku t'kejar-kejar mengikuti lngkh pnts 'dia'..
'dia' membiarkan aku menderita..menangis..sepi..
'dia' sepi tanpa bicara kata..

Comentários:

Post a Comment

/
 
© 2009 | SAAT KALIMAT TAK LAGI BERMAKNA | Por *Templates para VOCÊ*