YESTERDAY

xde kls..mcm biase la kan duk rmh je..mlm,ain ajk mkn kerana seharian x menjamah makanan..
xjadi makan kat Nilai coz pewot ain dh meragam..mn la lgi tmpt kami mkn..Restaurant H&H..
rmai tul orng..ain order ns grg aym + teh ais dan aku ng grng ikn blis + sky juice..ps2 kami bergerak ke Nilai,untuk..melalak la..kat MYBOX KARAOKE..kterong ne tggu dlm 15 mnt la jgk coz small room still pnuh time tu..RM15 dikeluarkan dari purse..banyak gak la lgu yang kami dendangkan..antaranya..
  • Thomas-Syahara
  • Shima-Teringin
  • Frans-Sekdr di pinggiran
  • st12-aku masih syg
  • R Kelly-i believe i can fly
  • elyana-molek

sedar2 dah pn kul 12.15..kami singgah menge'teh' kat Amanda..n pulang ke bandar universiti teknologi legenda..

TODAY

bosannye..aku n ain je kt rmh..yang lain blk..syira g shah alm..xth nk uat pe..kawasan hostel amatlah sunyi..kedengaran bunyi burung yang tdk diketahui spesiesnye..he3..
nk tonton tb..cte hindustan..naqaab..x mnt lngsung..astro ria lak...siarkan ulangan diari af7 smpai la konsert malam ni kul 9 p.m..tb2 aku dpt buzz ym dr hajar..

  • cik hjr: ko asal xkuar??
  • cik hjr: mcm pelik je
  • cik hjr: kaki ko xsehat erkk??
  • eqa: ehm..pelik ke..
  • cik hjr: mmg pelik...
  • cik hjr: aku mmg pelik tersgt2...

apela Hajar ni..mmg pelik pn..dlu aku la ajr dak2 ni jadi mcm kutu rayau..sekarang dah x dh..npe ek..lu fikir la sendiri..huhu..

Comentários:

Post a Comment

/
 
© 2009 | SAAT KALIMAT TAK LAGI BERMAKNA | Por *Templates para VOCÊ*