NUKILAN NUR AIN

siape yg tau ape yg terbuku d hati..??
kekadang aku sndr tak tau ape yg tersirat d hati aku sndr..
syg, cinta, hanya mainan kata2..
apakah ia nya membawa sebarang pengertian..??
org yg aku harapkan dan aku syg xdpt tuk aku miliki...
insan lain pula yg mharap tuk memiliki aku ..
perlukah aku bersikap hipokrit dan menerimanya atas dasar simpati semata ??
atau perlukah aku menunggu tuk memiliki si dia yg xpernah dan mungkin mustahil tuk aku miliki...
aku keliru..
kata org...,
cinta itu adalah pengorbanan..
perlukah aku korbankan diri tuk kebahagiaan insan yg mharapkan aku...?
perlukah aku korbankan kasih syg ku tuk melihat insan yg aku syg bersama insan lain..
pedih nya mengguris hati...
awk..,kali pertama kte btentang mata adlah secara kebetulan..
sy percaya takdir yg menemukan kita..
kemudian kte bjmpe selang beberapa hari selepas tu..
awk igt kan kte jmpe kat mane ??
dlm kegelapan malam kte berdua berborak d atas bangku d tepi taman..
kte lepak kat situ lama jgak kan ???
syg nak bpisah ngn awk time tu..
hari makin hari kte makin rapat..
sy cuma menunggu masa tuk awk bsedia menerima sy sbg kekasih hati awk..
kerap kali sy ajukan ptanyaan kat awk..tp awk masih belum bsedia..
dan akhirnye sy btindak bodoh dgn berlaku curang kat awk...
sy tau sy salah..
maafkan sy..
awk mengamuk dan maki hamun sy..sy tak marah..
sy gembira...gmbira sgt..sy sedar time tu awk mmg sygkan sy..
tp sy jgak takut...takut akan kehilangan awk..
akhirnye selepas seketika..,awk dpt maafkan sy..
hubgn kte kmbali mesra..tp tidak semesra spt sebelumnye..
hbgn kte sering kali dingin..hambar..
masa tuk bsma juga kurang..walau dlm telefon..
makin lama hbgn kte makin menyiksa sy..
sy yg masih terawang2 dlm imaginasi cinta sy..
akhirnya...selepas satu pertelingkahan melalui msg..
sy dan awk terputus hbgn..
msg2 membawa haluan msg2..
dgn ego masing2..
tindakan sy yg plg bodoh dan yg sy sesali ialah bile sy berlaku curang kat awk...
bila sy putuskan hbgn kita..
bila sy dikuasai ego tuk tidak memujuk awk kmbali pd sy..
bila sy berlaku BODOH..! ! ! ! ! !

Comentários:

Post a Comment

/
 
© 2009 | SAAT KALIMAT TAK LAGI BERMAKNA | Por *Templates para VOCÊ*