NAK BALIK!!!



bila la dapat balik melaka ni..rindu sangat2 kat mak,ammar n adik..dah 20 hari aku x balik..selalunye 2mggu skali aku akan balik..entahla..assignments yang b'timbun2..semalam pas abeh class management accounting..aku cal rumah..

  • ma:akak sihat?mak dah masukkan duit tau,dah tengok x?
  • me:sihat je..mak?dah2..thanks..
  • ma:assignment banyak lagi ke..jg kesihatan..
    me:ma..adik mn..panggil dye..
  • ma:adik,akak nak cakap..

cakap ngan mak jap je..klu x nnti mesti aku ...

  • me:adik uatpe..sht?
  • adik:tgh tgk tv kt dapur..sihat je..bila akak nak balik..rindu dah ni..
  • me:nanti akak balik ea...dah exam?
  • adik:baru je start hari ni kak..doakan adik tau..
  • me:okeyh..jgn lp study tau..nanti dapat no 2 lagi..
  • adik:insyallah..akak nak cakap ngan abang x?
  • me:leh jugak..
  • adik:abang!!!!akak nak cakap..

  • ammar:ah,nak ape..
  • me:saje je..so dh decide nak g mn..
  • ammar:mcm dah..msu shah alam..cam okeyh je..
  • me:kat seksyen 13 kn..what course?
  • ammar:science lab..mybe tukar kot..graphic..tgk la
  • me:ish ko ni..npe nak kat sana..yang lain x dapat lgi?
  • ammar:banyak je..cik lee dpt uitm shah alam..dekat sket..
  • me:nak juge dekat ngan cik lee..ija x kisah ke..
  • ammar:xde hal la..aku x mcm ko..honest la sis..
  • me:yela2..klu nak usha dtg la cni..k,la krim salam semua..
  • ammar:okeyh..nnti papehal aku inform..wasslam.


    RINDU BANGAT KAT KORANG ESPECIALLY ADIK N MUM..hate this feeling..

Comentários:

Post a Comment

/
 
© 2009 | SAAT KALIMAT TAK LAGI BERMAKNA | Por *Templates para VOCÊ*