PERJALANAN YANG AGAK MEMENATKAN II

dh amik ne la hntr kn..so sebagai akak aku jgk la kne hntr AMMAR pulang ke SHAH ALAM..perjalanan kali ni lebih cepat [dr ayer keroh 10.40 a.m & exit shah alam 11.49 a.m].. kalu mak kami th, kena kelar leher masing2..perjalanan kali ini aku x berseorangan, ditemani adik bongsu kami AMEER FIQRY..

bukan tu je tugas aku semalam..AMIK MR.PAKWE n adiknye di selayang [bl nk bli keta ni u?pst tggu lesen dpt la]..perjalanan makan masa 1.2 jam je..gle la lu!smpai roundabout batu caves br cal mr.pakwe..tut2..

mr.pkwe:u kt mn?kt tesco ea..
sy:hahha..xla..i at roundabout dh..siap k..lgi 10 mnt i smpai..da..
mr.pkwe:gle la u ni..kata sejam pas2 i suh dh smpai tesco btau..k da..

than amik NURUL FARHANA....gle la, sbb aku jmpe mak dye skali..maintain senyum aje..nurul kata mmber dye nk tmpang,ok la keta muat.dan ini yang paling la gle dlam record pemanduan aku..sejam dari sg besi ke alor gajah..waduh.. after hntr gurl2 ni at TEKNIK lama aku dlu,kami b'3 ke JJ..bedal KFC kt sn..jalan2 bli suar kje MR.PAKWE..

b4 balik, MR.PAKWE kne jmpe my parents dlu sbb ticket kul 7.30 p.m..luckly mak abah ok aje..sempat menjemput ke knduri jmaat ni..bye2 u,nnti if jmaat x cuti dtg cni k..da3..

kesannye:batuk ku mkin kritikal..suara mula mengaum

Comentários:

Post a Comment

/
 
© 2009 | SAAT KALIMAT TAK LAGI BERMAKNA | Por *Templates para VOCÊ*