ERGH!GERAM NYE

mlm semalam before tido aku cal dek r nk confirmkn yang hr ni 11/5 de speaking paper MUET..dek r kt "bukan esok la eqa..hari selasa" dan syiera pun kata "a'ah la..11hb hari selasa.."
pelik gak aku..maybe aku salah tengok tarikh..so xpela..xde la aku g pagi td..
tb2 petang tadi,masa tengah sibuk print draft assignment management accounting,pihak kolej call..

spe ntah:"atiqah,awak tak attend test ea pagi tadi..nak amik tak ni"
aku:"ea mestilah nak,macam ne ek"

spe ntah:klu nak,esok pagi datang tau,klu x awk ne amik kat tempat lain"

aku:"ok2,thanks2"

ni aku nye registration slip yang perlu dibawa bersama esok..



gelabah gle..ces patut r x senang tdo aku malam tu..rupanya..nasib baek x gagal..leh uat hari laen..ne la esk pagi aku bgn kul 6.30 a.m..aduhai atiqah2..

Comentários:

Post a Comment

/
 
© 2009 | SAAT KALIMAT TAK LAGI BERMAKNA | Por *Templates para VOCÊ*